Зміст методичної роботи в ЗДО №394 будується на основі державних директивних документів про освіту, зокрема тих, що регламентують і визначають основні напрямки та зміст освітньо – виховної роботи з дітьми: Законів України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», Базового компоненту дошкільної освіти в Україні, Національної доктрини розвитку освіти, навчальних планів, програм, методичних рекомендацій, новинок психолого-педагогічної літератури , інструктивно-методичних матеріалів з проблем організації методичної роботи, удосконалення навчально-виховного процесу, напрямків діяльності педагогів.
Методичну роботу в ЗДО здійснює вихователь – методист Азаренкова Н. І., яка спільно із завідувачем Левченко С. Ю.:
- створюють науково – методичні, організаційно-педагогічні умови для безперервного вдосконалення фахової освіти і кваліфікації педагогічних працівників;
- організовують роботу, спрямовану на активізацію творчого потенціалу та збагачення досвіду педагогічних працівників;
- впроваджують в практику роботи закладу інноваційних технологій та досягнень кращого педагогічного досвіду;
- вивчають, організовують та спрямовують освітньо – виховний процес, створюють умови для забезпечення психічного та фізичного здоров’я дошкільників, рівня їх життєвої компетентності;
- вивчають рівень знань, умінь та навичок дошкільників відповідно до державних стандартів;
- організовують інформаційно – просвітницьку роботу серед батьків вихованців з питань розвитку, виховання та навчання дітей.
Методична робота в дошкільному закладі базується на таких засадах:
- відповідність системи методичної роботи сучасному соціальному замовленню суспільства і держави;
- науковість методичної роботи;
- комплексний характер методичної роботи, що передбачає єдність і взаємозв’язок усіх сторін і напрямків підвищення кваліфікації педагогічних кадрів;
- систематичність, послідовність, наступність, безперервність, масовість;
- творчий характер методичної роботи, максимальна активізація діяльності педагогів;
- конкретність, урахування особливостей роботи дошкільного закладу, індивідуалізація та диференціація у підході до педпрацівників;
- єдність теорії і практики, оперативність, гнучкість та мобільність методичної роботи;
- колективний характер при розумному співвідношенні групових та індивідуальних, формальних і неформальних, обов’язкових і добровільних форм та видів методичної роботи, самоосвіти педагогів;
- створення сприятливих умов для ефективної методичної роботи, творчих пошуків педагогічних працівників.
Основними компонентами змісту методичної роботи в дошкільному закладі є:
- отримання знань педагогами;
- уміння їх реалізувати на практиці;
- наявність результативності в педагогічній роботі;
- створення умов для безперервного вдосконалення фахової майстерності та навчально-виховного процесу з дітьми.
Коментарi